تعمیر بابکت  + معرفی انواع و 5 علت اصلی خرابی

بابکت‌ها یکی از ماشین‌آلات سبک کوچک هستند که برای انجام وظایف ساخت و سازهای کوچک، حمل و جابجایی مواد و دیگر فعالیت‌های مرتبط با صنعت ساختمانی استفاده می‌شوند. این ماشین‌آلات کوچک اندازه و وزن کمتری نسبت به لودرهای بزرگتر دارند و قادر به عبور از محیط‌های تنگ و دسترسی به مناطق صعب العبور می‌باشند.
تصویر تعمیر بابکت  + معرفی انواع و 5 علت اصلی خرابی

به گزارش سایت خبری پرسون، بابکت‌ها از طراحی کوچک و متناسب خود برای انجام وظایف متنوعی مانند بارگیری و تخلیه مواد، حفاری ، صاف کردن زمین، حمل وجابجایی مصالح ساختمانی و حتی پاکسازی برف و زباله مناسب هستند. آنها با استفاده از انواع ابزارها و لوازم جانبی قابل تعویض مانند سطل بارگیری، چنگال، دستگاه‌های حفاری ویژه قابل تنظیم و تجهیز می‌شوند. مزایای استفاده از بابکت‌ها شامل انعطاف‌پذیری بالا، قابلیت عبور از محیط‌های تنگ و دسترسی به مناطق صعب‌العبور، کارایی بالا در فضاهای محدود، صرفه‌جویی در زمان و نیروی کار، هزینه‌های عملیاتی کمتر و کاهش آلودگی صوتی و زیست‌ محیطی است.

تعمیر بابکت

انواع مدل‌های بابکت‌

بابکت‌ها یکی از ابزارهای پر مصرف برای کارهای کوچک و سبک هستند به همین منظور بسیاری از صنایع و کسب و کارها از بابکت‌ها استفاده می‌کنند. این وسیله در مدا‌های مختلفی ساخته می‌شوند؛ اما بیشترین مدلی که در ایران وجود دارد شامل:

1.بابکت مدل S300

مینی لودر S300 یک ماشین سنگین کوچک است که برای انجام کارهای ساخت و ساز، حمل جابجایی مواد ویگر وظایف مرتبط با لودرها استفاده می شود. این مینی لودر توسط شرکت بابکت (Bobcat) تولید می شود. مینی لودر S300 دارای قدرت موتور چند منظوره است که به آن امکان می دهد بارهای سنگین را جابجا کند و در شرایط سخت عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این ماشین دارای سیستم هیدرولیکی پیشرفته است که عملکرد قدرتمند و دقیقی را فراهم می کند. بابکت S300 دارای قابلیت های متعددی است که شامل جابجایی خاک، شن و ماسه، بارگیری و تخلیه مواد ساختمانی، حفاری و حفاری، نصب، حذف برف یخ و دیگر وظایف مشابه می شود.

همچنین، این بابکت با توجه به اندازه کوچک خود، قابلیت عبور از محیط های بسته و فضای محدود را داراست. بابکت S300 با توجه به کاربردهای گسترده اش در صنعت ساخت و ساز، معدن، کشاورزی و سایر صنایع، یکی از محبوب ترین ماشین آلات سنگین در دسته خود است.

2.بابکت مدل S250

بابکت S250 توسط شرکت بابکت (cat) تولید می‌شود. این مینی لودر از سری S است و دارای ظرفیت بالا و عملکرد بسیار قوی می‌باشد. بابکت S250 دارای وزن تقریبی 3,900 کیلوگرم و ظرفیت بارگیری حدود 1,134 کیلوگرم است. این ماشین با موتوردیزلی به قدرت 75سب بخار (56 کیلووات) و سیستم هیدرولیک پیشرانش مجهز شده است. مینی لودر S250 دارای سیستم کنترل هیدرولیکی و کابینه‌ای راحت و فضایی مناسب برای اپراتور است. این ماشین قابلیت اتصال به انواع ابزارها و لوازم جانبی مختلف را دارد، از جمله تیغه برف، گریپدر، چکش هیدرولیکی و غیره.

بابکت S250 دارای سرعت حرکت بالا و قابلیت منعطفی است که آن را برای کار در محیط‌های ساخت و ساز، باغبانی، جابجایی مواد و دیگر کاربردها مناسب می‌سازد. لطفا توجه داشته باشید که اطلاعات فنی و مشخصات ماشین‌آلات ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند. برای اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزتر، می‌توانید از متخصصان آن کمک بگیرید.

3.بابکت مدل s150

این محصول یکی از مینی لودرهای شرکت bobcat می‌باشد که برای استفاده در کارهای سبک ساختمانی و خدمات شهری طراحی شده است. این مینی لودر دارای وزن حدود 208 تن و قدرت موتور 49 اسب بخار است. به علاوه، می‌تواند بارگیری و جابجایی مواد سنگینی مانند خاک، شن، ماسه و سایر مواد ساختمانی با ظرفیت بالا را انجام دهد. علاوه براین دارای دسته کنترلی بوده و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به سهولت استفاده، مقاومت و عملکرد قدرتمند آن اشاره کرد.

4.بابکت لوراج

مینی لودر لوراج یک محصول ایرانی است که برای استفاده در کارهای سنگین ساختمانی، کشاورزی و خدمات شهری طراحی شده است. این بابکت دارای وزن حدود 1.7 تن و موتور قدرتمند 50 اسب بخار است. بابکت لوراج دارای دسته کنترلی و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در استفاده و قدرت بالا اشاره کرد. این مینی لودر به دلیل داشتن هزینه کمتر نسبت به بابکت‌های خارجی قابلیت تعمیر آسانی در بازارهای داخلی دارند.

5.بابکت نیوهلند

مینی لودرهای نیوهلند یکی از محصولات شرکت New Holland Construction می‌باشند و برای کارهای ساختمانی، صنعتی، کشاورزی و خدمات شهری مناسب هستند. این مینی لودرها دارای وزن و قدرت موتور متفاوتی هستند که به مدل و سایز آنها بستگی دارد. برای مثال، مدل L220 دارای وزن حدود 4.8 تن و قدرت موتور 67 اسب بخار است. این مینی لودرها قابلیت بارگیری و جابجایی مواد سنگینی مانند خاک، شن، ماسه و سایر مواد ساختمانی را با ظرفیت بالایی دارند. همچنین، مینی لودرهای نیوهلند دارای دسته کنترلی بوده و از جمله ویژگی‌های آنها می‌توان به کارایی بالا، سهولت استفاده و دوام آنها اشاره کرد.

6.بابکت سانوارد

بابکت سانوارد (SUNWARD) یکی از محصولات این شرکت چینی هستند که برای کارهای ساختمانی، صنعتی، کشاورزی و خدمات شهری طراحی شده‌اند. این مینی لودرها دارای وزن و قدرت موتور متفاوتی هستند که به مدل و سایز آنها بستگی دارد. برای مثال، مدل SWE18UF دارای وزن حدود 1.7 تن و قدرت موتور 20 اسب بخار است. این بابکت‌ها قابلیت بارگیری و جابجایی مواد سنگینی مانند خاک، شن، ماسه و سایر مواد ساختمانی را با ظرفیت بالایی دارند. همچنین، بابکت سانوارد دارای دسته کنترلی است.

7.بابکت هیوندای

هیوندای (Hyundai) یکی از شرکت‌های بزرگ کره‌ای است که در زمینه تولید خودرو، ماشین آلات سنگین و سبک فعالیت می‌کند. بابکت‌های هیوندای برای کارهای ساختمانی، صنعتی، کشاورزی و خدمات شهری مناسب هستند. این بابکت‌ها دارای وزن و قدرت موتور متفاوتی هستند که به مدل و سایز آنها بستگی دارد. برای مثال، مدل HL940XT دارای وزن حدود 10 تن و قدرت موتور 156 اسب بخار است. این مینی لودرها قابلیت بارگیری و جابجایی مواد سنگینی مانند خاک، شن، ماسه و سایر مواد ساختمانی را با ظرفیت بالایی دارند.

مکانیک بابکت

علت اصلی خرابی بابکت‌ها

خرابی مینی لودرها می‌تواند به علت موارد مختلفی اتفاق بیفتد، اما برخی از عوامل اصلی شامل:

  • عدم نگهداری و مراقبت مناسب از ماشین آلات
  • استفاده نادرست از ماشین آلات
  • شرایط سخت کاری
  • خرابی قطعات
  • عدم انتخاب ماشین آلات مناسب

همه ماشین آلات صنعتی و غیر صنعتی از جمله بابکت‌ها نیاز به تعمیر دارند و هر چند مدت یک باری باید برای تعمیرات بابکت و سایر وسایل صنعتی به شرکت‌های تعمیر کننده برده شوند.

شرکت سفلا دیزل با داشتن متخصصین مجرب و کارآزموده آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر انواع بابکت به شما میباشد.

یکی از این وسایل بابکت‌های می‌باشند. بابکت‌ها به دلیل کوچک بودن و عملکرد عالی توسط بسیاری از صنایع استفاده می‌شوند. تعمیر بابکت ‌ها بسیار اهمیت دارد زیرا اگر شما به عنوان مصرف کننده این وسیله پر مصرف را تعمیر نکنید ممکن است در بلند مدت خسارت‌های مالی سنگینی به شما وارد کند.

مواردی باعث می‌شود که بابکت‌ها خراب شده را در بالا برای شما آورده‌ایم، بهتر است به عنوان دارنده این ماشین صنعتی به موارد گفته شده توجه کنید تا بعدها مجبور به پرداخت هزینه‌های بالایی برای بابکت‌ها نشوید. یکی از بهترین شرکت‌های نمایندگی تعمیر بابکت در ایران، شرکت سفلا دیزل است که دارای بیش از30 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات بابکت‌ها می‌باشد.

شما میتوانید با متخصصان این شرکت تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان از خدمات تعمیرات تخصصی این تیم نیز بهره مند شوید.

504973